Är det så här det känns att vara lycklig?

Det är inga problem!


Jaha, tillbaks på jobbet igen då.
Tog av bandaget på benet igår. Lite blåmärken och stygn att klippa bort, annars så det väl bra ut.
Sen var det bara att trycka på en stödstrumpa....som ska sitta där två veckor dagtid.

Kan meddela att det var skönt att kunna duscha ordentligt för första gången på två veckor!

Har gått bra att jobba men jag har blivit jäkligt trött i benen.  Har inte använt cykeln än, så det har blivit prommenader till och från jobbet.  Kom överrens med mannen med den röda mössan på vägen hem idag att det var ett jäkla väder....

Är lite spänd inför kvällen....Retur i Champions League, Liverpool-Arsenal. 1-1 i första.
Kan gå hur som helst. Efter 1-1 borta så skulle jag känna mig säker mot vilket lag som helst, men Arsenal alltså..... Nåt säger mig att det kan bli väldigt tufft.


Såg i VLT att Fronda skulle göra en inofficiell EM-låt med Markoolio. Det är väl ok det.
Men han hade "vunnit" det i en tävling i Aftonbladet. Trodde den tävlingen mer var för amatörer som mig tex (men jag kan ju inte sjunga...), men då tar han chansen att vinna och få lite uppmärksamhet.

Verkar ju göra vad som helst för just uppmärksamheten just nu.....först melodifestivalen, sen en EM-låt.

Dags att dra iväg till Casablanca och kolla på fotboll då och hoppas på att det är lite "normala" folk där.....Tobias kommer iaf.

Kommentarer
Postat av: Emma

YÄÄY! De vann! ;D Du var så söt igår när du var sådär upprymd över matchen..

2008-04-09 @ 13:12:48
URL: http://emmaosbeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0