Fest

Har varit nere hos Banco i Jönköping på 30-årsfest i helgen.
Åkte husbil ner, 7 st och Calle körde.
Spelade yatzy hela vägen ner.

Före vi stack så gjorde jag comeback på innebandyplanen.
Det gick helt ok, kände inte av något i benet förutom vissa krampkänningar i låret.
Men det blir väl så när man inte spelat på 2 månader ungefär.

Det blev iaf en del öl till yatzyn i husbilen. Vi åkte en liten extraväg förbi Stockholm för att lämna en cykel hemma hos Calle, sen åt vi på max på vägen därifrån.

Grillade hos Banco. Kylan kom ganska snabbt och det kändes eftersom vi blev förvisade till ett litet oisolerat hus på tomten, utan någon form av värme (till en början)......så det var bara att hälla i sig sina öl.

Var uppe till 3-tiden nångång. Då gick jag, brorsan, Liman och Micke och lade oss i den lilla stugan.
Drog in två element för att överleva. Jag sov på golvet, där var det kallt. De andra hade tydligen legat och svettats i sängen och på soffan, så de stängde av elementen under natten. Nere på golvet var det dock inte så varmt..

Mådde helt ok när jag vaknade i morse. Solen sken och det var riktigt fint väder.
Brukar ha svårt för att få i mig mat dagen efter, men åt tre mackor till frukost och en hel pizza på vägen hem.

image38
Lämnar cykeln i Årsta.

image39
Festen börjar så smått...

image40
Nästan framme i Jönköping

image41
Karin och hennes syster skötte grillandet

image42
Roffe bar hjälm pga de små dörrhålen

image43
Lite försök till allsång

image44
Den gick jag runt och flyttade på......

image45
Där nere sov jag.



I morgon är jag ledig vilket känns väldigt skönt efter denna helg.
Har Selma, så vi ska väl hitta på någonting.
Hoppas på fint väder så man kan sitta i någon lekpark och äta glass och ha det bra.
Men då får hon vara lite gladare än hon varit nu ikväll..... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0