Prao-elever

Jag är så trött på dem!!

Var man sådär korkad när man gick i högstadiet?

Nej, jag vill minnas att man såg fram emot att komma ut i arbetslivet och sen gjorde sitt bästa under den veckan man "jobbade" sen fick man beröm efteråt.

Men ungdomarna idag....den ena slöare än den andra....kommer för sent....smiter hem tidigare...verkar inte förstå vad man säger... Då har vi även haft skolungar som går på gymnasiet och valt handels och genom sitt program kommer ut på längre praktik.

Då borde man väl vara lite motiverad, men icke...

De är till mer besvär än nytta, så jag klarar mig bäst utan dem och det kanske de har börjat märka också.

Det har väl varit någon någongång som skött sig hyffsat och passat tiderna och så, men inte är de många...

Så nu har jag klagat färdigt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0