Happiness

Har en såndär ledig måndag som bara tillbringas inomhus, eftersom det är så tråkigt väder ute...

I lördags så var det kalas! Brorsan hade 30-årsfest.
Satt uppe till kl.3 dagen innan och gjorde en liten film till honom, med bilder och videoklipp som jag samlat på mig genom åren. Den blev helt ok.

Gick tidigare från jobbet för att ta mig över till Daniel. Blev hämtad av mamma för att det ösregnade ute.

Åt paj och efterrätt sen blev det lite öl och sånt. Vet inte exakt när vi kom hem men det blev rätt sent.
Var inte särskillt pigg på söndagen men hade tiggt till mig lite sovmorgon, så jag kom dit vid 13-tiden.

Efter jobbet så åkte jag med Emma och Selma till Elin & Daniel i Eskilstuna.
Det var första gången jag träffade deras lilla Alva. Gullig liten sak.

Åt pizza och kollade på "Jakten på lycka" med Will Smith.
Sen så åkte vi hem i regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0