Lucia

Ja, igår var det Lucia på Selmas dagis.

Jobbade egentligen men jag sjukskrev mig tidigare på dagen pga det onda revbenet plus att jag blivit tokförkyld.
Så nu är jag hemma mån-ons, ledig tor-fre och förhoppningvis jobbklar igen till helgen.
Inte för att det är nå fel att vara hemma......trivs rätt bra.

Lucia var det ja. Det var rätt kallt att stå ute men de höll inte på så länge.
Selma var inte så sugen på att sjunga, sen så var båda hennes bästisar Ella och Elin sjuka, så jag vet inte om hon kände sig lite ensam.


Dålig bild, men det är Selma som står och tittar ner i backen.
Längst av alla barnen är hon.


Lucian


Fikar


Elin tyckte jag skulle prova....


Leker lite

Kommentarer
Postat av: Teres

Oj vad stor Selma har blivit!!!



Ja, Tindra e nog mest lika Magnus! Men hon e lik mig ibland när jag va liten! Beror lite på =)

2008-12-19 @ 21:23:34
URL: http://duochjag.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0