Fest

Jobbarhelg, men det hindrar inte mig....

Skulle egentligen ha bowlat med jobbet och den andra butiken men tråkmånsarna på mitt jobb bangade en efter en, så till slut var det bara jag och Emma kvar.

Då beslutade jag mig för att skippa bowlingen och hänga med min Emma på fest istället.

Så nu sitter jag här och dricker lite grogg och kollar på fotboll.
Finns ingen bättre uppladdning!! :)
Ska väl ringa och beställa taxi om en stund så vi kommer iväg.

Ska väl fortsätta då....


Fan, 0-0 efter första halvlek....mot Sunderland!
Normalt brukar lag bli väldigt dåliga när möter Liverpool, just nu är det tvärtom.
Förmodligen har det att göra med Liverpools spel.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0