Jippie...

I morgon ska jag till slut få de där jäkla pengarna som dragits från min lön i två månader.
Sammanlagt 8000 kr,

De hade satt in pengarna på någon annans konto förra veckan....

Jobbar 12-16.45 i morgon sen är jag ledig i 4 dagar, så jävla skönt!!
Behövs verkligen också.

Sen har jag 5 semesterdagar som jag måste ta ut före sista mars, så jag ska väl försöka pricka in någon helg när det passar att vara ledig.

Nu är det 3 veckor kvar innan vi ska se Kent igen, denna gång i Västeråshallen.
Ska dricka lite mindre öl före denna konsert......men efteråt kanske det blir några.
Förhoppningsvis så kan jag utnyttja två av mina semesterdagar den helgen.

Någon mer som ska se Kent?

OM jag inte måste vara på Erikslund och jobba.....hela butiken ska flyttas runt, så att gamla lagret blir butiksyta.
Men har inte hört nåt om det ännu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satt heter det inte suttit...det har jag tjatat o m i 7 år typ ! ;)

2008-02-07 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0