Söndag

Då var det färdigjobbat för denna vecka då!

Känner av nånting i halsen, inte bra.....men Emma har varit dålig så det har väl kommit till mig nu :(

Igår var det skönt att ta det lugnt efter jobbet. Var bra trött före.
Vaknade på soffan vid kl.4 natten mot lördagen med en kall kebabtallrik framför mig....
Att man aldrig lär sig!!

Kollade på Liverpools fiaskomatch när jag kom hem....sen somnade jag på soffan av ilska!
och en del trötthet också...

Vaknade lagomt till melodifestivalen och väckte Emma som hade somnat i sängen.

Hade bestämmt mig före att jag inte gillade bröderna Rongedahl.
Två dansanade penisar med ett fult namn liksom....

Men får erkänna att jag ändrade mig.....de var helt ok.

Sen var väl kebebpizzelåten lite rolig också?
Gillade inte dem på förhand heller, men så dåliga var de inte.

Vi röstade på ryskan iaf....hon tackade för förtroendet genom att komma sist.

Bättre låtar än i första tävlingen iaf!

Idag fyller min systers lilla dotter 1 år.
Ska åka dit i morgon när jag är ledig och gratta henne,

Dax för lite mat då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0