Fest

Igår var det lite fest här hemma.

Cyklade över med Selma till min bror, där även min mor var.
Hjälpte brorsan lite nere i källaren medans Selma & mor åkte ner på stan.

Var till Hälla en snabbis efter att Emma slutat jobba, sen köpte vi med oss hamburgare hem.

Jimmy kom strax efter sex (höhö..) sen kom Sussie, Kattis, min bror och Emmas kompis Linn över.

Fick presenter av Kattis och Sussie, eftersom jag fyllde år förra helgen. Vilket jag nästan glömmt bort.
En musmatta (men en hårig mus på..), en rosa snopp-värmare och en tutte som man ska klämma på när man är stressad eller arg typ....var vad jag fick.

Sussie vann nog priset som fullast under kvällen....hon hängde inte med ner på BMB
Dit åkte vi i taxibuss för att jag sa att vi hade en i sällskapet som satt i rullstol..

Avslutade med Burger Corner sen buss hem. Kattis ville låna soffan, för att hon var tveksam om hon hittade till Sussie syrra där hon skulle sova. Men hon gjorde ett försök att hitta iaf.....ingen aning om hur det gick.

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Tog en lååångprommenad till OK mitt på dagen.

Snart är det dax att kolla på fotboll. Har ett fel på stryktipset med 3 matcher kvar. Samtliga dessa har jag halvgarderingar på. Så 12 rätt hoppas jag på.

image8
Brorsan

image9
Jaag

image10
Kattis och min snoppvärmare röker efter en trevlig stund tillsammans

image11

Emma & Sussie

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Läs min blogg så får vi kanske höra dina smaskiga hemligheter sen :)

2008-01-28 @ 21:02:51
URL: http://www.blackpearls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0