Födelsedag

Då har man fyllt år igen då!

Började dagen med att åka iväg och spela innebandy. Matchen började bra, jag gjorde 1-0 till oss efter några minuter och passade fram Micke till 2-0. Sen vände det.....torskade med 3-7 till slut.

Medans jag spelade innebandy så var älskling hemma och fixade pajer och tillbehör.
Duktig flicka!!! En snabb dusch när jag kom hem och sen ett telefonsamtal med en riktigt besvärlig människa....
Ordnade sig till slut iaf, så hon fick inte som hon ville.....att förstöra min födelsedag alltså.

Hann precis hem med Selma innan jag fick släkten på besök.

Har ätit pajer, fikat och haft det trevligt.

Igår så städade jag Selmas rum och möblerade om lite.
Nu står sängen precis innanför dörren, tror det blir lättare att få henne att sova i sin säng nu.

image3
Leker affär.

image4

Provligger sängen på den nya platsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0