Sovmorgon

Har lämnat Selma på dagis och sitter här och äter frukost i lugn och ro.
Börjar om ganska exakt en timma.....11.33 närmare bestämmt.

Om jag inte gjorde så mycket nytta på jobbet i tisdag så kändes det som att man fick mer gjort igår.

Hörde nåt om någon svensexa på radion igår på jobbet och så kom jag att tänka på om in brorsan skulle gifta sig någongång, så man fick ordna en sån själv.
Sen började jag fundera vidare om inte jag skulle bli bestman i så fall....och då ska man väl hålla tal.....så funderade jag vidare på det tills jag blev alldelles nervös....

Vaddå gå händelserna i förväg!?

Men helt omöjligt är det väl inte...en vacker dag...

Avslutade iaf jobbdagen med att stå på lagret och lyssna på handboll, var ju riktigt spännande!!
Kunderna fick bära ut sina möbler själva, ställde bara fram dem vid dörren.

Ska väl avnjuta den där frukosten då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0