Bajs

Satt och funderade lite på vart man helst inte skulle vilja hitta bajs någonstans.
Blev till en liten lista:


6.  I sängen när man lyfter på täcket på sin partners sida.


Skulle ju kännas lite.....sjukt! Men kanske mest pinsamt.


5. I kylskåpet


Äcklig plats att förvara bajs på!


4. Under foten


Alltid lika äckligt! För alla har vi väl klivit i hundskit någon gång?
Jaså, inte det....?


3. På tallriken


Usch usch usch....


2. I en nybakad baguette


Vilken besvikelse!!


1. På tandborsten.

Fy fan vad arg jag skulle bli om någon hade bajsat på min tandborste!
Sånt gör man bara inte....


Ja, det var väl allt för idag.

Kommentarer
Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Hahaha, det var en annorlunda lista :P

Sv: Nej, en ram är nog inte skön att ligga i, men tänkte mer om det skulle bli obekvämt med ramen runt omkring.

Sängarna är ju ganska små ja, typ 90, och det är det tråkiga. Min nuvarande är 120 och jättebekväm, tyvärr så är mitt rum väldigt litet och jag behöver därför en mindre säng.

Har oxå funderat på att köpa en säng från jysk, men är inte så säker på kvalitén.

2008-06-17 @ 16:33:47
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Emma

Erikhumor när den är som lägst! ;D

2008-06-17 @ 20:10:15
URL: http://emmaosbeck.blogg.se/
Postat av: Erik

Bajsa på någons tandborste, DET är lågt! ;)

Får skylla på att jag har barn... :)

2008-06-17 @ 22:35:58
URL: http://erikspeaking.blogg.se/
Postat av: Älin

haha...du kanske ska göra ett litet "reportage" om dina ljudeffekter också.... ;)

2008-06-18 @ 00:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0