Ingen mår så bra som jag

Solen skiner och jag har sovmorgon.
Får dessutom sluta tidigare idag så jag kan hämta min älskade dotter på dagis.

I lördags blev det förfest hos Johanna sen taxi ner till BMB, där vi stövlade raka spåret in.
Träffade en massa bekannta ansikten vilket resulterade i att jag tappade bort dem jag var där med...

Men lyckades hitta på dem igen lagomt till jag skulle gå hem.
Gick förbi Bill o Bob där Emma satt, sen åkte vi taxi hem.

Emma somnade på soffan medans jag kollade på Melodifestivalen som jag hade bandat.
Efter ett tag så vaknade hon till och började mumla med bekymrad min "kan vi inte åka hem??",
vilket jag tyckte var hysteriskt kul!!

Så kul att jag gick och hämtade kameran....

Igår jobbade jag lite extra för Jimmy som skulle iväg på dop, tänkte inte på att Liverpool hade match just vid den tiden när jag tackade ja.....så jag fick banda även fotbollen.

3-1 borta mot Bolton var bra.....och första målet var lite skojjigt....Gerrard sköt ett skott utanför mål som den liggande målvakten lyckades nicka in i eget mål. Humor!

Nu är sovmorgonen snart slut.....dags att ta sig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0