Rakad!

Upptäckte igår till min fasa att jag blivit rakad "där nere" medans jag var nedsövd.
Tvångsrakad liksom!
Inte för att jag hade världens buske innan.....men såg att det var väldigt lent på ena sidan.

Fegt att hoppa på en som sover sådär.....ska nog återvända med min trimmer och hoppa på första bästa kärring jag ser!

Sen så är det inte alls skönt att sitta ner på toalettstolen......dagens höjdpunkt har blivit en pina!
Känns tungt det här....

Dagens prommenad gick till postlådan utanför Ibbes, där gårdagens filmer från Lovefilm.se postades i retur.

Tänkte även titta in på turkkiosken på vägen, men de hade stängt fast det stod på skylten att de har öppet till kl.20 vardagar. Dessutom hade de stavat fel på en skylt de hade utanför. Inte konstigt att det går dåligt för dem!

Jag får väl tjuväta lite av Selmas påskägg istället.....

Kommentarer
Postat av: Pelin

Å du fick fräs, fräs fräs!!! ;)
Härlig bild föresten...såg inge skönt ut!!

2008-03-27 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0