Helgen

Då är snart den här jobbarhelgen över då..

I fredags var jag och Emma ner på stan efter jag slutat jobba.
Åt på Di Spagna och sen såg vi på Indiana Jones på bio.
Förutom att jag höll på att somna halvvägs in i filmen så gick det bra....

I går så var det en lugn dag på jobbet, vilket vi inte hade väntat. Men folk kanske var på marknaden istället?
Om det nu är så mycket att se där, men smaken är ju olika....
Var iaf fullt ös första timmen, men sen dog det av....

Efter jobbet så åkte jag och Emma till Elin & Daniel i Eskilstuna.
Stannade till på McDonalds på vägen för att köpa en hamburgare och en milkshake. Chokladmilkshake.

Såg direkt när vi fått påsen genom luckan att jag inte fått något sugrör och då blir det ju lite svårt att suga i sig sin milkshake, så jag sprang in och hämtade ett innan vi åkte vidare. Sen när jag väl börjat suga i mig den kalla shaken så märker jag att det även är jordgubb och inte choklad.
Då kände jag att jag bara  var tvungen att ringa till McDonalds, eftersom jag hade numret på kvittot, och mest för deras skull kolla till maskinerna eftersom det kommer jordgubb ur chokladmaskinen.......hon tackade så hjärtligt....

Att det var fel på den där maskinen som kastar med sugrör i påsarna glömde jag dock nämna...

Hos Elin och Daniel började vi med att spela Buzz på playstation. Det var väldigt roligt! Även fast jag inte vann...den här gången. Efter det så grillade vi och kollade på schlagerfestivalen.

I pausen efter låtarna så spelade vi lite mer Buzz.....gick inte så bra denna gång heller...
När vi kom tillbaka till teven så hade röstningen redan börjat och Sverige låg bland de sista på 4-5 poäng....det var den spänningen....
Men Björn Gustavsson var rolig. "Hola Belgrad"

Då var det dags att jobba lite igen då....sen ska man väl ta sig över till mor och gratta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0