Ledig dag

Har haft en trevlig ledig dag.

Emma hade sovmorgon....så vi gick ut i det fina vädret och köpte frukost, som vi åt på balkongen.
Riktigt varmt!

När Emma sen åkte till jobbet så cyklade jag över till brorsan. Följde med honom och hämtade Ebba på dagis, sen fikade vi lite på tomten. Våran mor kom även över.

Sen åkte jag, Daniel och Ebba ner på stan en stund, tog en glass och hämtade brorsans dator som hade blivit lagad.

Efter det åkte vi tillbaka till dem, tog en öl och kastade lite frisbee.
Sen var det dax att cykla hem igen....då kände man att det inte var lika varmt som i morse längre.
Lite kallt med shorts och t-shirt.

I morgon och på söndag jobbar jag.....det var den helgen det....

Kommentarer
Postat av: Grannen

Har du tänkt på att 99% av alla killar på våran gata ser ut som du?

Jaja, du tittar fömodligen inte lika noga som jag, men ni är kopior allihopa...

Räknade INTE in han mittemot dig, snett till höger :P

2008-05-14 @ 17:22:36
Postat av: Erik

Nej, kan väl inte påstå att jag kollar lika mycket som du.... :)
Men så kanske det är, vad vet jag.

Men då måste du väl ändå känna att du kommit rätt? ;)

2008-05-19 @ 00:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0