Trött

Börjar bli rätt less på mitt jobb.....igen.

Var ganska uppgiven redan för två år sedan ungefär, men så kom Sussie som chef och fick en på andra tankar och gjorde schemat bättre för mig med hänsyn till att jag har dagishämtning att tänka på varannan vecka.

Men nu är ju inte hon kvar.....
Jimmy har också lämnat.... Så jag är ensam kille kvar med damerna/tanterna.
Jag får sköta allt tungt jobb.
När de andra försöker lämna ut möbler så blir det fel.
Jag får oftast stänga veckan jag har Selma och måste fixa med dagishämtning på annat sätt varje jävla dag.
Jag får fortfarande bara jobba 75 % fast det bara är jag som jobbar kvar på Stenby från första början...

Så man börjar väl känna att det är dags att fixa nåt annat jobb.
Men nu kommer ju den stora frågan: VAD!?!?!?!

Har ingen aning om vad jag vill jobba med.....har ingen jätteutbildning heller, så det finns väl inte jättemånga jobb som man har chansen på.
Inte jättesugen på att börja plugga.....även om det börjar bli nödvändigt.... Men till vad i så fall!?

Börjar känna mig lite vilsen.....

Kommentarer
Postat av: Älin

Det ordnar sig ska du se, du är så duktig du som kämpar på! Kanske något med datorer vore nått för dig, sånt är du ju så duktig på, finns massa bra utbildningar här i stan när det gäller sånt! :) Lyssna på tant Elin nu!

2008-05-10 @ 03:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0