Idol

Det var väl för väl att den där lilla skikande skitungen åkte ut till slut!!
Han sjunger inte bra och verkar vara en riktigt jobbig människa.
Nu slipper man inte bara honom utan alla ännu värre skrikande fans också.

Riktigt vidriga människor!

Som hon Jihde tog upp på scenen idag efter ett framförande. Hon bara stod där helt chockad och skrek som om hon helt plötsligt hade sett....Elvis! (dålig liknelse då hon förmodligen tycker att Johan är nååågot större än Elvis, om hon nu vet vem han är/var)

Såg precis en intervju med henne på aftonbladet efteråt:

"Johan, asså jag älskar han så mycket, att han betyder mest, asså han betyder mer än min familj"

"Vad säger mamma och pappa om det tror du?"

"Jag bryyr mig inte!"

Om 8 år är Selma lika gammal som denna flicka. Om hon står i TV och säger liknande saker så vet man att man misslyckats rejält någonstans på vägen.....


Hoppas att Annalisa Stamatopoulou's föräldrar är stolta över sin lilla flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0