Innebandy-torsk..

Idag blev det en lite kortare arbetsdag.

Jobbade 10.45-16.15.

Men mellan 12.30 och 14.30 så var jag iväg på "rast".....spelade nämligen innebandymatch då.
Blev torsk mot DHL som för dagen levererade väldigt bra spel.
4-10 tror jag det slutade med.

I morgon är jag ledigt vilket är väldigt skönt efter en jobbarhelg.

Igår var jag och Emma ute och tog en öl....chockerande nog så blev det just bara....en öl!
Var på Pitchers och hejjade fram Daniel Andersson och grabbarna till 0-0 mot Portugal.

Elmander, vad sysslade han med? 5 BRA chanser och han träffade väl inte ens målet på någon av dem?

Började bli läge att rota fram sina gamla fotbollsdojjor och putsa upp dem känns det som.....


Nu ska jag och Emma ut och ta en promenad med Daniel & Ebba.
Fint väder just nu!
Men det blir väl mörkt och kallt innan vi är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0