Why? Why? WHYYYY???



Har ett mysterium på jobbet.....att det där jäkla "locket" på toarullen alltid är uppfällt när jag kommer in dit för att göra mina behov medans lönen tickar på.

Varför!?

Det finns väl inget lättare än att dra av papperet mot kanten på "locket"???

Varför ska damerna ta upp locket, ta bort rullen och sitta och dra av papperet i deras, förmodligen, bajsdoftande knä för???

Förstår inte...


Visst, har jag inget annat att klaga på så har jag väl ett rätt bra liv trots allt......
Men vissa småsaker kan man ju faktist gå och störa sig på.

Någon annan som har problem på jobbtoan?

Kommentarer
Postat av: iia

Jag gillade ärligheten i ditt inlägg... men jag håller nog med dig, de e lättare att ha en kant att dra av emot... ;P

Ha en fin dag!

2008-10-09 @ 06:25:05
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0