Morgonstund har....ont i halsen?

Kändes som om någon hade knytit fast tyngder på kroppen i morse.....kom liksom inte upp ur sängen!

Jag och Emma som skulle gå upp tidigt, ut och promenera och äta frukost ute i det fina vädret.

Nu var det inte så fint väder ute iofs......

Igår var vi ner tidigt på stan och åt frukost. Det var mysigt!

Får passa på att umgås när man kan.....Emma jobbar kväll denna vecka och jag är/var ledig torsdag/fredag.

I eftermiddag ska jag följa med brorsan och Claes och ett gäng till och bubbla och basta på nåt spa på Klockartorpet.
Ska äta där också och så kommer förmodligen eftermiddagen innehålla en del öl också.

Men jag ska jobba i morgon, så jag får hålla igen lite...

Börjar dessutom att bli sjuk! Eller jag är väl sjuk redan.....har ont i halsen och i näsan finns det lite mer snor än vanligt..

Jag vann föresten två biobiljetter till Get Smart på Tjuvlyssnat!
Gratis är gott!

Nu ska vi väl ut och knalla lite ändå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0