Allsång på Skansen...

....Släng er i väggen!!!



Finns väl ingen mäktigare allsång än denna?

Blev ju tyvärr torsk igår....vet inte vad som hände. Det grymma spel som funnits under de senaste veckorna var som bortblåst. Chelsea var hetare och var först på de flesta bollarna.

1-3 hemma.....blir ju nästan omöjligt att vända på det!
Men....man har ju upplevt större upphämtningar!


Knät känns sådär.
Gjorde illa mig i sista innebandymatchen i lördags. Helt plötsligt small det bara till och jag har väldigt ont!
Trodde nånting var sönder men "kan du gå på benet så är det inget trasigt"....
Så nu haltar jag fram. Är fortfarande lite svullet. Så jag kan inte räta ut knät.
Försöker jag göra det så känns som att knät ska böjas bakåt....äcklig känsla.

Vet inte om det var det som hände på matchen, att det böjdes bakåt. Jag minns inte riktigt.
Tog tvärstopp iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0