Skolproblem

Måste bara dela med mig av en historia jag fick på mail:


Det var en man som plötsligt blev impotent. Efter ett tag bröt han ihop och
gick till doktorn för att undersökas. efter en grundlig undersökning säger
doktorn: Jag har dåliga och goda nyheter. de dåliga är att musklerna runt
penis har förtvinat, de goda är att det finns en experimentell behandling,
men den kan slå fel. den går ut på att vi inplanterar musklerna från en
elefantunges snabel i din penis. det går mannen med på. Några veckor senare
går mannen ut med sin tjej på restaurang, när de sitter till bords känner
mannen hur det rör sig i skrevet mer och mer tills det gör riktigt ont!
Han öppnar gylfen för att lätta på trycket, plötsligt kommer kuken fram glider
över bordet, greppar en fralla från brödkorgen och försvinner sen i byxan
igen. Wow säger den chockade tjejen, kan du göra det igen? med tårar i
ögonen och högrött ansikte svarar han kanske, men jag vet inte om jag får
plats med en fralla till i röven!




Igår var jag och Elin på möte på Lillhagaskolan, där det är tänkt att Selma ska börja i förskoleklass till hösten.
Men nu verkar det som att skolan ska läggas ner. Känns ju lite tråkigt och ovisst såhär tätt inpå.

Den skolan är lite mindre och har lite mindre klasser, vilket nog skulle passa Selma bra.

Nu ska politikerna fundera fram till 7/5, då ett beslut kommer. Men proAros lade fram det som att nedläggning av Lillhaga (istället för Emaus) var det enda alternativet.

Var föresten med på bild i VLT idag, i artikeln om Lillhaga.....eller mitt bakhuvud rättare sagt!

Ska slappa en stund till sen ska jag hämta Selma på dagis och gå till lekparken med henne.
Ingen sommar ute idag direkt, men nu kom det fram ett par solstrålar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0