Bort med Parry!

Nu ska Rick Parry, Liverpools chef (eller Chief executive) avgå till slut.
Till sommaren försvinner han och någon ny får ta över.

Troligtvis kommer detta bara betyda gott för klubben, även fast ägarna känns som de största spökena.
Två pengakåta amerikaner, som lånat ihop pengar för att köpa klubben, har dragit ut på bygget av den nya arenan, har inte pengar till nya spelare dessutom pratar de inte med varandra.

Men Parry verkar vara så dålig på att få dit rätt spelare i rätt tid att det känns bra att någon annan (förhoppningvis bättre) får ta över där...


I går natt hände det nåt konstigt med min arm! Jag vaknade mitt i natten och hade jätteont i den helt plötsligt!
Blev väldigt orolig och var tvungen att gå upp och kolla på den under lampan. Hade svårt att somna sen för det gjorde skitont så fort jag rörde armen!

Idag är det lite bättre, gör fortfarande ont när jag vrider på handen men kan nästan vrida den så att jag har handflatan upp vilket jag inte kunde igår.

Det enda jag kan komma på är att jag klippte till 17,6 meter vaxduk på jobbet i onsdags och sen när man ska snurra in det på rullen igen så ärd et väldigt jobbigt för handleden. Men att värken kom mitt i natten förstår jag mig inte på!
Måste ha vridit till handen i sömnen eller nåt...


Just nu trivs jag faktist väldigt bra på mitt jobb. Vet inte varför.....men helt plötsligt känns allt bra.
Kan komma att bli lite förändringar på jobbet också som gynnar mig.....den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0