Seger!

I dagens innebandymatch mot DHL så var det vi i RSJ som levererade.....9-8 till oss!
Vilket var riktigt skönt med tanke på att motståndarna känns som ett bra mycket bättre innebandylag.
Men vi kämpade och slet, det räckte!

Åkte med Selma till Hälla på morgonen. Hon var bjuden till Lexx kalas på McDonalds kl.11.
Tänkte jag skulle hinna med bussen tillbaka kl.11.13....men eftersom andra barn inte kom i tid, så blev jag sen därifrån och missade bussen....

Blev en promenad ner till stan, där jag tänkte jag skulle hinna med bussen till Bäckby som gick kl.12.
Kom fram 12.03 ungefär....så det gick inge vidare det heller....
Så jag fick ringa och Henry och be honom plocka upp mig på vägen till matchen.

Nu är Selma och leker hos sin dagiskompis Elin medans jag leddar för Liverpool-Chelsea....
Vinna eller försvinna!!!



Antar att det inte blir så mycket försäljning av duntäcken i veckan som kommer....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4303856.ab
 

Jysk brukar iofs vara väldigt noga med såntdär, att kolla upp så att allt går rätt till.
Det är en sak de är bra på.

Får väl höra i veckan vad som har sagts.

Ska förresten inte jobba igen förrän på torsdag. För tis-ons ska jag åka på någon logistikutbildning i Stockholm. Sova över på hotell. Ingen aning om vart det är, får reda på det i morgon. Kan ju vara bra...

Så två arbetsdagar denna vecka och två nästa, det är lagomt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0