Magsjuka

Läste en lapp på dagis igår att det var barn som var magsjuka.
Har sett liknande lappar förut men Selma brukar klara sig...

Men icke denna gång!!
Hon hade lite ont i magen när hon skulle sova....men lyckades somna.

Sen lite senare så kom hon upp och höll sig för magen och skrek....sprang in i mitt sovrum och spydde på golvet.
Hann bära in henne på toa innan det var dags för nästa...

Sen har hon hållt på hela natten med jämna mellanrum....så min sömn har inte heller blivit så god.
Har legat på helspänn och vaknat så fort hon rest sig upp och sagt att hon mått illa för att hinna få fram hinken..


Det var den lediga dagen det.......
Sov bort förmiddagen igår och hade bestämmt att vi skulle gå upp tidigt idag för att göra nånting men nu blev det inte så.

Nu har iaf Elin varit här och hämtat Selma.....de fick skjuts hem för att Selma inte orkade gå.

Ikväll ska Emma och jag bowla på Strike. Fick ett presentkort på Strike av min syster förra året när jag fyllde år och har inte utnyttjat det än.....så det var hög tid att fixa det nu. Det gällde ett år och går ut på tisdag.

200 kr var det på....trodde att det skulle räcka....men så går en banjäkel på 320 spänn!!!!


Jaha....lite kortspel då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0