Erika?

Tidigare i veckan ringde det en telefonförsäljare från något av de företag jag köpt boxershorts av för länge sedan...

Nu var det en glad tjej som presenterades deras nya produkt:
TROSOR!
Hon frågade glatt om hon kunde få skicka mig ett par heeelt gratis....sen skulle hon väl i vanlig ordning hosta fram det finstilta precis innan telefonen lades på...

"Öhh, jag brukar inte gå runt i kvinnounderkläder"
Var det jag fick fram.

Hur kan man ringa till en kille och sälja trosor!?

Jag kunde ju ge dem till någon annan, sa hon.....
Visst, jag köper på mig ett gäng trosor.....det är ju alltid bra att ha när någon fyller år eller så...
NEJ!

Sen idag när jag kommer hem och plockar fram posten så ligger det en tidning från Yves Rocher där.....
I skinande rosa färg fullproppad av damprodukter; smink, parfym, peeling med aprikoskärnor och mild rengöring med kamomill för ögonmakeup.....

När jag plockar fram förstoringsglaset så kan jag på en av 20 sidorna, längst ner, se en "Till honom"-ruta....med rakvatten och duschgelé i en presentförpackning. Mer tänkt till damer med dålig fantasi förstås.

  


Vad är det som händer!?
Har någon fått för sig att Erik har knipsat av den lilla där nere och genomfört ett könsbyte!?!?!

Vad är nästa sak som kommer att hända?
Inbjudan till tjejmilen?
Tamponger i bredlådan?
Telefonförsäljare som erbjuder sport-bh?

Jag är MAN....MAAAAAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha....Det är bara att inse... du är en fjolla, kanske andra som har fått nys på ditt intresse för inredning,melodifestivalen och att utföra salongsritualer. ;)



Föresten, beställde inte jag TENA till dig?

2009-07-08 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0