Underbara semester!!

Äntligen!!

Avslutade jobbandet med ett mördarpass......12.30-16.
Där var det också inräknat en lunch på 30 minuter, så jag avslutade med att ta ut den.

Planen var att jag skulle ta det väldigt lugnt idag, men jag märkte snabbt att det inte riktigt funkade...
När jag är på jobbet så jobbar jag.....till skillnad mot andra...

Men nu är det som sagt semester!!!!!

Firade med att äta på McDonalds med Emma & Selma. Sen var planen att ta en glass nere vid vattnet.
Men ett par riktigt mörka moln jagade oss, så vi gav upp.......

Den där jätteskuren som vi hade förväntat oss uteblev dock.

Just nu håller jag på att tvätta så att jag kan packa väskan med lite rena kläder sen....
För i morgon ska jag på kryssning med Emma, hennes kompis Elin och hennes Daniel.
Fin start på semestern!

Sen på söndagen så blir det hemresa och tillnyktring....för på måndag ska jag magnetröntga knät.
För att få reda på om det var nåt skit med knät.....

Senaste tiden har det dock inte känts så mycket i knät. Har provat så smått att jogga och det verkar kunna funka...
Men det är klart det känns att jag inte rört på mig sen i mars/april.......

Hämta tvätt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0