Tällberg

Ska strax åka iväg med mor & far + resten av stora familjen till Tällberg över helgen.
Mor fyller jämnt i morgon, hipp hipp...


Har precis druckit upp kaffet och läst VLT.

Syrianskas tränare Edmond Lutaj gråter ut i tidningen för att han tycker att de har en för dålig trupp för Norrettan.
De har redan värvat 10 spelare inför säsongen, förra säsongen vann de sin serie och gick upp.

"Jag är oroad. Jag skulle ljuga om jag sade något annat. Det finns ingen trygghet, inga linjer och ingen struktur."

Trygghet? Det är väl klart det inte finns någon trygghet när de värvar 10 spelare till ett vinnande lag och dessutom klagar på att truppen är för svag!!!!!!!

Hoppas det går åt skogen för Syrianska i år med deras brist på trygghet...


Lite kul sen att se rubriken "Vi ska hitta tillbaka" ovanför en artikel om Tillberga och en bild på deras ena tränare Jocke Lilja (en gammal lagkamrat till mig i fotboll) .
De som fått tränarna uppskickade på läktaren tre matcher i rad......hitta tillbaka var det!


Dags för avfärd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0