Selma

Hon är ju bara för gullig.


I morse var det lite segt att komma upp ur sängen. Blev lite stressigt till slut när jag väl fått upp Selma.

Skulle åka extra tidigt dessutom eftersom Emma började jobba kl.8.

Blev lite tjaffs till slut eftersom hon inte lyssnade på mig och jag var stressad, så vi var lite arga på varandra när vi åkte iväg. När vi väl kom fram till skolan hade det dock lugnat ner sig.


Sen när jag hämtade henne, efter jag varit och tränat, så var de på lunch. Medans jag stod och väntade så såg jag en teckning på hennes hylla som hon ritat. Det var bla flera hjärtan sen så hade hon skrivit mitt namn och några ord efteråt.

Det var väl inte riktigt rätt stavat men förstod iaf att hon försökt skriva "Förlåt att jag blev arg".

Det var ju så gulligt att jag nästan fick en tår i ögat!!

Kände mig dessutom dum att jag själv blev arg på henne.....och inte drog upp henne ur sängen tidigare.




Jag ritade även själv en teckning till henne när vi kom hem. Där jag ritade ett stort hus med oss och Emma utanför. Skrev också "Förlåt att jag blev arg" nedanför.


Sen kom vi överrens om att vi inte ska behöva rita såna teckningar i morgon...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, visst är dom för gulliga ibland!



/ Drak-ullas mor!

2009-11-12 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0