Träningen

Det går framåt sakta men säkert.
Var till sjukgymnasten igår och fick nya övningar.
Övningar som ska utföras på gymet 3 ggr i veckan.

Det var en del av dem som var jobbiga, men så ska det väl vara!

I lördags kom väl första bakslaget sen operationen. Det högg till i baksidan på låret, inte som tidigare då det gått över på en gång och mer liknat sendrag. Nu satt värken kvar, likt en sträckning.
Så nu har jag gått och småhaltat sen i lördags, kan inte ta ut stegen ordentligt.

Lite trist nu när jag börjat jobba! Men det går väl över på någon vecka...

Träffade två bekannta på gymet igår. En som jag spelat fotboll med en gång i tiden. Han hade förstört korsbandet i somras och opererat sig i augusti, så han låg ju lite längre fram i rehabiliteringen än mig.
Sen så var även Jimmys pappa där och tränade nacken efter en operation.

Nu gäller det bara att klämma in de där 3 träningspassen i nästa vecka...
På helger har de stängt och på fredagar stänger de kl.12. Så det ser ut som att det får bli måndag, onsdag, torsdag. Varje träningspass tar ungefär en timme, med uppvärmning på motionscykel.

Såret verkar ha läkt nu iaf, kom lite blod i mitten på förra veckan och så kändes det som att det skulle gå upp. Den känslan sitter iofs kvar när skinnet dras isär i olika situationer. Men det blir väl så i början antar jag.

Håret börjar också växa ut på knät....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0