Champinjoner

Fick nyss en déjà vu-upplevelse.

Emma hade gjort mat och förvarnade mig om att det kunde finnas en del champinjoner i maten.

Champinjoner!? Säger jag.

Men de smakar ju ingenting, säger Emma.

Varför ska man då ha dem i maten!? Frågar jag.


Precis samma diskussion jag hade med mamma när hon hade gjort mat och smygit ner dessa små elakingar i maten!

Jag känner iaf smaken av dem (speciellt när jag vet att de finns där...) och tycker konsistensen är läskig.

Och om de nu inte smakar någonting så förstår inte jag meningen med dem!

De borde helt klart förbjudas!!!


Tack för maten, Emma! :)
Det var jättegott ändå (efter att jag pillat bort alla champinjoner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0