Kryckor

Idag var jag på besök till sjukgymnasten på sjukhuset.

Hon berättade lite om operationen och vägen tillbaka.
Ska till henne igen redan dagen efter operationen.

Hon hade också opererat korsbandet, så hon visste vad hon pratade om.
De första dagarna kunde göra ont....

Efter lite prat så fick jag gå ut och byta om för att sedan göra lite balans - och styrkeövningar i gymmet för att kolla hur starkt knät var idag.

Dessa övningar ska sen göras efter 6 och 12 månader, för att se att allt går som det ska med högerknät.

Hann även med lite kryckträning i trappa. Jag har ju en del trappsteg att ta mig uppför här hemma....

Fick med mig kryckorna hem, så nu är jag redo!




Inte bra med idrott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0