Rehabiliteringen

Den går framåt!
Går nästan så bra att jag bara väntar på något bakslag.
Har ju knappt haft ont alls, sen märker jag för varje dag som går att det blir bättre.
Lättare att göra övningarna tex.

Idag har jag tagit mig runt här hemma utan kryckor också!
Känns ju väldigt bra.



Lite svullet fortfarande


De där kryckorna är inte Selmas favoriter direkt.
I onsdags så lämnade Emma henne på skolan själv men idag följde jag med, trots Selmas protester.

Var inga parkeringar lediga när vi kom fram (kom i sista minuten också) så jag fick hoppa in med Selma medans Emma åkte ett varv med bilen. Har aldrig lämnat Selma direkt vid grinden men det tyckte hon att jag skulle göra först. Men så märkte jag att hon nog trots allt ville ha med mig lite längre, jag följde med vidare iaf.

Sen när vi kom fram till hennes dörr så brukar hon alltid tjata att jag ska följa med in och hänga upp hennes kläder och saker, men det var det absolut inga problem med nu!! Hon försvann in på en gång. Stod utanför och tittade ett tag så att det gick bra. Såg att hon också tittade ut på mig men det var mer med en blick som sa "Ge dig iväg nu innan någon ser dig".

Selma tyckte det skulle bli jobbigt om alla skulle fråga henne vad jag har gjort. Men nu slapp hon det eftersom vi var lite sena och barnen precis hade gått in när vi kom.


Nehe, en till Johan Falk-film här i soffan då kanske.
Det är ju riktigt filmväder ute!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nåra dag så e benen återställda ska ni se!

2009-10-16 @ 14:36:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0