Söndag

Har haft en trevlig söndag med tjejerna.

Tog oss ut till Munktorp och åt mat med svärföräldrarna och Sofia, som var hemma från plugget i Uppsala.
Sen kom även Ida, Johannes och Noah och fikade med oss. Åkte förbi syrran på vägen hem men de var dock inte hemma. Då åkte vi till brorsan istället och blev kvar där ett tag.

Satt uppe ett tag igår och läste på Flashback om folk som opererat korsbandet. Väldigt intressant att höra andras historier!! De flesta hade haft ett helvete första veckorna. Läste också om det lilla probelmet som jag fått:

"Första veckorna ligg med benet i högläge så mycket som möjligt, gör så helvetes ont om blodet får rinna ner i benet och koagulera. Kan jämföras med massiv värk i benhinnorna"

Kanske inte har haft benet tillräckligt högt då. För jag har som stora blåmärken på smalbenet ner mot fotknölen, sen är det väldigt ömmt också.

  

Sen har det blivit en del prommenerande i helgen, vilket kanske inte gjort det bättre. Har varit extra öm efter att jag varit ute och gått. Men man kan ju inte bara ligga still med benet i högläge heller! Får se vad sjukgymnasten säger i morgon. Om hon har några nya övningar till mig, eller andra tips. Stygnen ska sitta en vecka till. Vet inte riktigt om jag ser fram emot att ta bort dem..... :(
Men det ordnar sig!

Ska dit 11.30 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0