Träning

Idag har jag kommit igång lite mer med träningen.
Satte upp fasta tider i morse då jag skulle köra igenom alla övningar.
Har funkat bra.

Hugger fortfarande till i baksidan av låret då och då....vilket är lite läskigt, men fullt normalt.



Träningsprogrammet som ska köras 4-5 ggr per dag med 20-30 repetitioner.


Mamma var här på eftermiddagen och tog bort plåstren över såren. Det var inte så farligt som jag trodde.
Stygnen som jag trodde skulle finnas där var snarare häftklamrar som satt intryckta rakt in i benet!
Om någon känner för att se dem så får ni klicka här nedanför.


  


Igår kväll började jag känna av lite värk i benet. Tog lite av den starkare medicinen, sen så blev det bättre.
Idag har jag inte känt av något större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0