Kannibaler på jobbet!

Idag när jag stod i kassan på eftermiddagen så var det två gulliga tvillingsystrar i 3-4 årsåldern inne och handlade med sin mamma och (förmodligen) mormor.

När de kom till kassan så stod tvillingarna på varsin sida om sin mamma, det var precis så att hakan räckte upp ovanför disken.

Medans jag slog in varorna och tog betalt så fullkomligt bombarderade de mig med frågor!

Vad heter du? Vad är det där? Vad kostar den? Varför har du en lapp på västen? Vad står det där? Hur mycket kostar du?


Jag svarade att jag var dyr men de fortsatte att fråga hur mycket jag kostade. Så jag frågade varför de skulle köpa mig, ville de att jag skulle följa med hem och leka?

-Näääää, sa de och rynkade på näsan.

Sen frågade deras mamma igen:
-Men varför vill ni köpa honom för då??

Då kommer till slut svaret från dena ena tjejen: 

-Man skulle ju kunna steka upp honom!

Ungarna ville äta upp mig!!!


Hemskt! Stod i kassan och darrade resten av dagen....

Misstänker nu starkt att jag kommer drömma mardrömmar i natt om mig i en stor stekpanna.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0