Tärd

Tuff vecka....igen..

Var kvar på jobbet i helgen för att fixa lagret....igen...
(21.15 i fredags och 18.20 lör)

Började kl.13.15 på måndagen men blev inkallad tidigare.
Väl på plats så får jag höra att det inte behövdes...

Fick stanna kvar och jobba om jag ville....men jag gav mig ut i -20 för att gå till sjukhuset och träna.
Hade inte hunnit mer än ett pass denna vecka annars.
Nu blir det två pass denna vecka....istället för tre som jag ska och behöver...


Helt slut igår efter att ha varit på jobbet 7.30-18.30.
Ingen bra dag där heller....inte bra alls..

Hade iaf tur att Elin var så snäll att hon kom till jobbet med Selma när jag slutade.
Själv var jag helt slut i kroppen efter lite mindre roliga arbetssysslor de sista timmarna...

Stackars Selma frös om fötterna....skorna hennes var nog inte tillräckligt varma för denna kyla.
Så vi gick in på Coop och kollade...hade tur som hittade ett par varmare skor till slut.

Promenad hem från Stenby.... Sen ville Selma leka men det orkade inte hennnes irriterade och tröttkörda (både fysiskt och psykiskt) pappa :(

Såg på henne att hon var bra trött hon också.
Hon gled längre och längre ned i soffan medans jag fixade mat.
Tillbaka efter en stund med maten och hon sov som en stock!!
Gick inte att få upp henne...

Så jag fick sitta där själv, äta mina makaroner och känna mig dålig på alla sätt och vis..... :/



Idag har det varit ännu mera slit på jobbet. Gjorde allt jag skulle (och lite till....) innan det var dags att gå iväg och hämta Selma igen.

Tur att jag känner mig otroligt stark mentalt.....vilket behövts på sistone.....kan bita ihop och ta det mesta.
Men på vissa plan börjar det bli hög tid för förändring!!


Saknar Emma!! :(
Hon har varit i Munktorp några dagar och blir kvar där en stund till.

Jag behöver en kram.....behöver känna mig uppskattad för det jag gör istället för att få skit för det jag inte råkat göra....men det verkar inte vara såna tider...



Ny dag i morgon....nya (o)möjligheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0