Halvvägs

Idag är det exakt 3 månader sen operationen vilket borde bertyda att det är 3 månader kvar innan jag är fit fot fight igen.

Började med träningen igen i torsdags efter ett litet juluppehåll. Satan vilken träningsverk jag hade dagarna efteråt!! Långt upp på benen och i skinkorna...hade till å med problem att sitta!

Men det är väl så det ska vara....för det är fortsatt jobb med tunga vikter, lyfta tills man skakar i benen och tar ut sig till max.


  
 

Är ganska kallt i träningslokalen. Blev förvarnad av en farbror igår när jag bytte om. Han sa att det var jättekallt och att han själv hade haft fleecetröja på sig när han tränade. Jag har shorts och t-shirt, sa jag!
"Det kommer aldrig att gå!" svarade han. Men det gick alldelles utmärkt. Man får jobba sig varm!


I lördags började jag även jobba igen, så nu är allt som "vanligt" igen då....slit på jobbet, promenader till sjukan och slit där..


Börjar alldelles strax jobba....då kommer jag mötas av tusen (nästan..) sängar som levererades i morse, som står där orörda, pallar mer varor som står kvar från förra veckan och allmän oordning på lagret och det blir mitt jobb att ta hand om detta. Jag spyr på det!!!!!
Vill bara slippa lagret....men jag har inget val....vilket gör mig än mer motiverad!

Kommentarer
Postat av: angelika

hehe tack så mkt :)

2010-01-13 @ 20:17:08
URL: http://gofflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0