Kalas

I lördags var det en riktigt trevlig dag här hemma!!

Hade födelsedagskalas här hemma för släkten.
Det var fullt hus och full rulle hela eftermiddagen och kvällen.

Var lite orolig före att jag varit lite för optimistisk när det gällde både antalet platser och volymen på mat.

Men det var precis så att platserna räckte, tror dock aldrig att det varit så mycket folk i min hall som vid 18-tiden då det blev ett litet skifte på gäster.

Maten räckte också så jag kunde ta mig en rejäl portion dagen efter.

Fick riktigt fina presenter.

En videokamera, en sockervaddsmaskin (av brorsan..), presentkort på Intersport och på JC.


  

  

Tack alla!!!!


Hade tagit semester på lördagen men i söndags var jag åter på jobbet.
Lite småtrött efteråt, men det blev ändå bio med Emma på kvällen.

Kanske inget klokt val då jag var hur trött som helst och hade en hård kamp med ögonlocken filmen igenom.....

Blev Sherlock Holmes istället för Snabba Cash, då den var utsåld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0