Oerhört mycket onsdag

Idag har det jobbats igen, nu bara 2 jobbdagar kvar tills min första semestervecka!

Slutade kl.17, så det blev en rask cykeltur hem för att hoppa rakt in i andra halvlek på Spanien-Schweiz.
0-1, överraskande.

Men nog är väl VM en jäkla besvikelse så här långt??

*Sverige är inte med

*Tråkiga matcher

*Målsnålt

*Regnigt och kallt väder

Sen sist men inte minst:

*De där jäkla tutorna!!!!!


Hur orkar de!?!? Det är jobbigt som tv-tittare att höra de där tutorna i rutan. Hur ska de då höras för de på läktaren som står/sitter mitt i allt tutande????

Man hör inga reaktioner från läktaren när det blir mål, frispark, målchans, utvisningar.....bara detta tutande.




De är ju värre en ungar som varit på marknaden och fått/vunnit någon liten sak som låter fruktansvärt illa men som de kör med om och om igen....

Till å med ungarna tröttnar ju förr eller senare. Men inte de nere i Sydafrika inte...

Verkar ju inte bara vara Sydafrikaner som blåser heller. När jag hörde dessa tutor förra sommaren i för-vm så trodde jag att man bara skulle höra dem på Sydafrikas matcher men det är ju lika illa vilka som än spelar!!


Ca 3 veckor till att stå ut med tutorna......förhoppningsvis blir det lite roligare och målrikare matcher snart dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0