Söndag

Har avklarat ännu en jobbarhelg.
Blev ett par öl både i fredags och igår, så det var lite småtungt på jobbet.

I fredags var jag ut med brorsan.
Kastade lite pil och drack några öl hemma hos honom först, sen blev det bowling på Strike. Gick sådär...

Fortsatte sen på Pitchers och Skybar, innan vi avslutade med Subway.

Igår, lördag, var det lite segt på jobbet.
Men en stund i soffan efter jobbet, en öl i bilen och en jäger hemma hos svärföräldrarna så var man i form igen!
Var hem till Emmas en kompis i Köping och sen ut på Bishops.

Det var en del bekanta ansikten där faktist!
En dam som jobbar på Jysk i Köping och hennes karl var där.

Sen såg jag även en tjej från Arboga som man läst en hel del i tidningarna om de senaste åren....


Somnade i bilen hem sen..... Var iaf piggare på jobbet idag än igår!


Ny vecka i morgon! Ska hämta Selma i plugget i morgon sen är jag ledig på tisdag, vilket jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0