Sovmorgon

Börjar 13.30 idag.....det roliga var att Emma började jobba kl.6.45....


Men det där gör inte så mycket alls.
Visst, det kan vara skönt att sova....men det är skönt att komma upp också!

Har visserligen inte kommit längre än till soffan men ändå....

Planen från början var att träna idag på förmiddagen eftersom varje sovmorgon eller ledig dag brukar innebära träning. Men jag kom fram till att jag faktist kan träna varje dag denna vecka! Inte så vanligt.

Så jag sköt på det och "förlängde" helgen en smula.

På torsdag blir det träning med knägruppen....så det får väl bli tis, tor, fre som blir träningsdagar.


Nu är jag nere på 10 repititioner i maskinerna.
Vilket betyder mycket vikter, tungt från början, skitjobbigt redan vid 5, benen skakar vid 7-8 och vid 10 släpps vikterna ner med en duns!

Träningen går iaf snabbare! Nu tar det bara runt trekvart att gå igenom hela programmet. Värmer upp genom att jogga fram och tillbaka på gymgolvet istället för att sitta på motionscykeln, som jag hade tröttnat på för länge sen...

Känns ju iofs lite sådär....att det tar längre tid att ta sig dit och hem i snöovädret än vad själva träningen i sig gör.



Men det är bara att kämpa på!!!!
Så får vi se om jag blir friskförklarad i nästa månad eller om jag får fortsätta ett tag till.

Kommentarer
Postat av: irma

hej, ska med operera knäet om en vecka typ ochär sjukt nervös. Hur är det med dig?

2010-03-28 @ 18:00:50
URL: http://exploore.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0