Kommisarie Späck

Har alltid tyckt om tävlingar av alla dess slag. När jag var liten och var med mamma och handlade gick jag alltid och stoppade på mig alla tävlingsformulär som jag kunde komma över.

Har väl även lyckats vinna en del. Den första var nog en fotboll som jag vann vid VM 1990, VM:et efter vann jag en bok av Olle Svenning, "Straffarna i solen", efter att ha skrivit om mitt bästa minne av den turneringen (Midsommarafton i Skerike, Sverige-Ryssland mitt i natten, 3-1, bara jag vaken).


För någon dag sedan var jag med på en tävling på nätet där man kunde vinna en förhandsvisning av Kommisarie Späck i Stockholm och dessutom en hotellövernattning.

Nyss ringde det en tjej och sa att jag hade vunnit! :)

Så nu ska det bara fixas lite ledighet nästa onsdag, då filmen visas. Det skulle börja kl.18, så det räcker nog med att gå någon timme tidigare från jobbet.

Skulle få mer info på mail senare, för just nu vet jag inte ens vilken biograf eller vilket hotell det är.





För er som inte vet så är det en parodi på Martin Beck och är regisserad av Fredrik "Ragge" Granberg.

Polisen heter Mårten Späck och hans medhjälpare Grünvald Karlsson.....

Kommentarer
Postat av: aw

Grattis

2010-05-25 @ 18:07:27
Postat av: rb

Tack! :)

2010-05-25 @ 18:34:01
Postat av: Sara

Men va kul!!

2010-05-25 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0