Inlines

Har precis varit ute och åkt inlines.
Helt slut i benen nu!!!

Funderade halvväs om jag skulle ta en lång vända, men jag valda den kortare.
Mycket stolt över det beslutet just nu.

Är ledig idag alltså. Sen jobbar jag 4 dagar och efter det en veckas semester!


Läste i gårdagens aftonblad att Viktoria Svensson hade gjort mål för Djurgården och var extra glad eftersom hon dessutom hade blivit förälder i veckan. Hon och hennes sambo hade fått en dotter. Vad jag kan minnas så har hon spelat fotboll hela våren.

Hmm.....damfotboll var det!!


Dags för Sveriges första match i morgon. Spännande. Kan behövas en seger.
Ska man tro på följande elva: Isaksson; Stoor, Mellberg, Hansson, Nilsson; Wilhelsson, Svensson, Källström, Ljungberg; Zlatan, Henke.

Får hoppas för Sveriges bästa att inte Daniel Andersson startar i alla fall!
Sen har väl Alexandersson bästa dagar redan varit också.

Holland-Italien i kväll till att börja med. Heja Holland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0