Snart helg igen!

en ledig sådan...

Tog det väldigt lugnt på jobbet idag. Hände inte mycket runt mig. Tog en lång lunch, sen kom Daniel och Ebba förbi, så jag stod och pratade med dem bra länge.....sen när de andra hade haft sin lunch så tog vi en glass-paus.

Tyckte jag förtjänade lite vila.....var kaos när jag kom tillbaka från EN veckas semester i tisdags. Saker överallt på lagret.....möbler som inte var bokade....kunden som inte var informerade om att deras saker hade kommit....kaos.

Så hela tisdagen gick åt att röja upp på lagret, sen igår fick vi varuleverans......slutade 16.30 och tänkte jag skulle få gå hem och vila lite sen laga mat lagomt tills Emma kom  men jag hade missat något......skulle ju hjälpa Åke att flytta efter jobbet.....så det var bara att fortsätta slita. Kom hem efter nio på kvällen....

Var bra slut i kroppen i går kväll och i morse när jag vaknade!

Dags att kolla klart på fotbollen då......Heja Torres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0