Sport

Ledig för fjärde dagen i rad....känns bra.
Man kanske skulle bli miljonär och ha det så här varje dag?

Men det blir väl tråkigt i längden det också...

Var väldigt trött i morse iaf!!!
Blev uppdragen ur sängen kl.11 till slut.

Var iväg till Gideonsberg och spanade lite efter en lägenhet som Emma såg på internet.
Men den adressen som vi letade efter fanns bara inte.....det fanns iaf inga lägenheter där.
Om det inte låg en trappa ner under gatan...på nåt konstigt vis.

Nu har Emma precis åkt iväg till jobbet och jag har börjat ladda inför sportkvällen!!

Först Edsbyn-VSK kl.19.....avgörande match
Sen Inter-Liverpool 20.45....där Liverpool ska försvara en 2-0 vint från första mötet.

Är lite orolig för bandyn men inför fotbollen känner jag mig trygg.

Lyssnade på rix när jag åt frukost och hörde en reklam för melodifestivalen på cd.....men de hade inte någon av låtarna som bakgrundsmusik......nej nej.....istället  var det Scorpions Wind of change...
Lite knäppt kan man tycka.

Men det är väl mycket här i världen som är knäppt iofs.


Jaha...vad ska man göra nu då?

Kommentarer
Postat av: Dennis

vinnare missar inte så många chanser som västerås gjorde i söndags..
Västerås verkar ha tappat allt självförtroende.
Men visst de spelade bättre än byn i söndags.
Men byn behövde inte afalla så länge man leder på bortaplan.

Får hoppas hörnorna går bra idag också ;) dels för att reta upp alla andra supportrar i sverige och för att det inte går göra mål på något annat sätt mot ett handbollsförsvar

2008-03-11 @ 14:39:51
Postat av: Dennis

Jag lider med dig :/

(Men är jävligt glad ändå)

2008-03-11 @ 22:25:29
URL: http://dennan4.,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0