Olle

Har monterat möbler hela dagen.

Skönt att vara "civil" på jobbet och slippa ta sig an idiot-kunder.

Började med att fortsätta skruva på redan påbörjade möbler..... Eftersom det inte är någon annan som kan montera så fick man börja med att rätta till alla fel och göra om..... ganska irriterande..

Kom in en familj på eftermiddagen där deras pojke lät som den gamla talande dockan Skurt, om ni minns honom.
Riktigt irriterande röst.....förstår inte hur föräldrarna stod ut...
Hade jag haft en grabb som låtit på det viset hade jag gjort nåt åt det!

Blev kvar på jobbet till kl.19 sen har jag tvättat och inte gjort så mycket mer.


Jag står stadigt på egna ben.....men det finns EN person som lätt kan slå undan dem där benen....
Hon vet precis hur hon ska göra det! Medvetet eller inte...

Men när hon säger att hon funderar på att ta MIN dotter och flytta till en annan stad.....så rasar min värld samman för en stund... Har visserligen hört detta snack i ett par år men det känns likadant varje gång.

Som pappa har man väl inget att säga till om som vanligt, om det skulle bli verklighet?
Känns lite hopplöst.....även fast jag ska göra allt jag kan...

Ställer upp och hjälper till....allt för att hon ska trivas i stan, men har man bestämmt sig för att allt är skit och allt är mycket grönare på andra sidan så känns det ganska.....hopplöst...

Får leva vidare med den där klumpen i magen...

Kommentarer
Postat av: Jag

Yada ,yada ,yada......... It´s time to tie the knot! Men jag tycker om dig ändå.

2008-09-09 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0