Vardag

Då var allting som vanligt igen då...


Har haft kalas här två helger i rad nu. Har varit hur roligt som helst men har ändå haft det hängandes över mig en längre tid....allt som ska fixas och så. Har nästan haft lite presationsångest.... Tänk om inte maten duger eller räcker, tänk om det spårar ur, tänk om folk har tråkigt och sticker på en gång.. Är inte van att ha så mycket folk här heller och att vara i centrum och så.

Men jag tycker det blev väldigt lyckat i lördags igen!
Tony kom hit och kollade på fotboll med mig lite före de andra, sen strömmade de in en efter en.
Alkoholen rann ner i lagom takt, annars brukar den kunna rinna lite för fort när man har kul men det blev alldelles lagomt!

Maten verkar ha uppskattats och efterrätten som kom lite senare också.

Fick fina presenter denna helg också:

  
Ett skohorn & presentkort på Sam Dodds av Tony,
En Liverpool-fickplunta av Johan och Kenta,
sen ett presentkort på Live it av "resten".


Höll igång till 5.30 ungefär, då hade alla (utom Mika som sov över) lämnat lägenheten. Kände dock att jag kunnat fortsätta en stund till! Riktigt trevligt som sagt!!

Tack alla som var här!!!!!


Det var lite segt i söndags av förklariga skäl....kollade på "Sommaren med Göran" när jag väl klivit upp men frågan är om någon alkohol lämnat kroppen då för jag skrattade mest och kände mig nästan pigg, efteråt så försökte jag mig dock på att äta en bit paj men det gick sådär....somnade istället och blev kvar i sängen större delen av dagen.


En annan sak som tyngt mig är lagret på jobbet som varit rätt stökigt. Har inte känt mig skyldig till detta själv men jag som ansvarig skulle förstås fixa till det vilket känts sådär...

Nu har jag iaf varit där ute och slitit i två dagar vilket gett resultat. Nu är vi snart klara för att ta emot sommarmöbler igen!



Så nu känner jag verkligen att jag kan pusta ut!!!!
Har varit en del att tänka på den sista tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0