Ledig lördag

Men en seg sådan....

Fick sova ut ordentligt, vilket var skönt!
Var helt slut igår, somnade på soffan framför Idol....flyttade in till sängen men somnade lite snabbt där också.

Sov länge dag men är fortfarande trött....

Vet inte om det är för att Selma är hos Elin för första gången på över två veckor och man känner att man kan slappna av till 100 %.

Emma jobbar till kl.15, själv sitter jag här medans tider bara försvinner......känns lite värdelöst men vet inte vad jag ska hitta på.


Igår var det en tant med finsk brytning inne på jobbet. Hon skulle ha en gardinstång till en balkongdörr.
Med finsk brytning så blir ju det "Palkong". Sen när jag började fråga om längden på den så plockar hon upp fusklappen där hon skrivit upp måtten. Det roliga var att det verkligen stod "Palkong 92 cm" på lappen.
Det tyckte jag var roligt!


Ska jobba i morgon igen, så det blev bara en halvledig helg detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0